SATURDAY 19.2.2011

Hari ini penat doe! Fuhhh kaki pon dah melecit, tak tahu nak buat ape daa. nak beli plaster pon tak tahu kedai kat mane. sume tempat Market jee. haha biarkan laa. itu tanda Vans Aku da bengang ngan aku. yelaa asyik berjalan je, dia pon lenguh jugak! hahaha aku Geram jee tengok Macbeth brighten tuu. rasa macam nak gigit jee hahaha! *weyy aku bukan anjing eh. haha tadi aku hang kat BB jee. bosan doe, tak ramai orang tadi. aku pusing satu Pavi sumenye boring! barang kat sane mahal-mahal doe. tapi selamat sumenye ORIGINAL. hahaha and then aku jumpe la budak ni kan! Fuhh gelabah sial. haha selamat la dia baik ngan aku. haha kalau kat FB dia panggil aku Pigg la sume laa. haha dia lawak laa jugak. *Lawak la sgt. haha ramai jugak la aku dpt berkenalan semalam. da la sampai sini jela aku cerita. aku pon dah penat ni, kaki pon da melecit. sekarang ni aku nak mandi and then terus tido! chowwwwwwwwww.